onsdag den 17. august 2011

Hvad ville du gøre for 195 kroner?

Det er en tanke, jeg har tænkt rigtig mange gange henover de sidste dage.. Og jeg har endnu tilgode at finde ud af præcis hvad jeg ville gøre for det beløb.. Til gengæld er jeg kommet på nogle ting, som jeg ikke er villig til at gøre for 195 kroner.. Heller ikke selvom det er 195 kroner om måneden!

For hvad kan man egentlig få for 195 kroner?

  • Jeg ku købe bogen Polen i 1000 år.. Eiii, helt ærligt - det lyder ret så kedeligt! Og langvarigt!!
  • Jeg ku købe den her jakke til miniøglen... Nå ja, men det har jeg allerede gjort!
  • Jeg ku melde mig ind i en Soldaterforening.. Men lige præcis hvad jeg sku bruge sådan et medlemsskab til, er jeg ikke helt kommet frem til - sååå.. Jeg melder pas!
  • Jeg ku købe 4 pakker Guldkorn, to pakker spegepølse, 1/2 kg Twist og 2 flasker Neutral i Superbest.. Men jeg hader spegepølse, Guldkorn og Twist er pisse usundt..
  • Jeg ku ta fra København til Århus på Wildcard.. Men jeg foretrækker faktisk at ta turen i bil!

Med tanke på, hvad jeg kan få for de små 200 kroner, er jeg nået frem til, at jeg ikke er villig til at ofre hvad som helst for det beløb! Heller ikke selvom nogen er blevet sure på mig.. Præcis hvor sure, må tiden så vise..

Forresten er pms'en væk igen! Og afløst af en langt mere rationel og langt sundere form for vrede.. Og jeg kan gladeligt sige at jeg ikke længere er sur på hele verden - kun meget begrænsede dele af den! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar