tirsdag den 21. juni 2011

4 1/2 år

Så længe siden er det, at Mr Nice Guy og jeg - sammen - har været børnefri natten over! Det er sgu lang tid!!! For tænk lige at få lov at sove længe.. Eller bare til klokken 8.. Og kunne drikke en hel flaske vin - hver!! - til maden uden at skulle tænke på om det nu også er en god ide med tanke på de tre unger der kravler rundt i hovedet på os klokken helt enormt tidligt næste dag..

Men se nu lige her:
Lånt fra kongenshushotel.dk 
Der skal jeg sove! Længe!! Og jeg skal spise! Meget! Helt vildt meget faktisk!





Hvis du ikke kender Kongenshus Kro & Hotel i det midtjyske, så skulle du altså lige kigge forbi her! For Pernille gør altså noget specielt! Maden er intet mindre end fantastisk - vi snakker økologi og slowfood så det synger! Og omgivelserne er lige til en nyforelskelse..








Og grunden til at jeg skal det? Jeg har nemlig vundet!!! En konkurrence sgu! Magasinet X-Klusiv udlovede nemlig for længe siden en konkurrence om en gourmetmiddag, overnatning og brunch - og jeg har vundet.. Så nu skal vi bare ha afsat nogle unger!! 

Topglad?? Sgu da!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar