onsdag den 29. juni 2011

Om malerhjerne

Der er simpelthen gået maling og terpentin i den! Og seriøst, man kan da godt få sig en lille buzz af at stå bøjet over en spand med pensler og terpentin! Virkelig!!

At der så ikke er blevet tid til ret meget andet end en billig kemisk brandert og at male er så noget heeelt andet.. Det føles faktisk lidt af at være tilbage på arbejde - lige bortset fra at jeg normalt ikke er påvirket af andet end kaffe, når jeg er på arbejde.. Men det der med at være i gang fra 8-16:30 - og knapt ha tid til frokostpause! 

 
Legehuset er kommet hjem!!! Og alting blir altså godt - når det er færdigt! Og nu forstår jeg forresten godt, hvorfor det er, at så mange vælger at købe et færdigmalet legehus!! 

Men der er ved at være farve på.. Og møblerne står næsten klar til indflytning! Det kommer vist lige til at koste en ekstra tur i Ikea, som var udsolgt på lamperne, jeg havde i tankerne.. 




Hukit stolene er jeg topglad for! Og der er matchende bord, som står til tørre:-)
 
 
















Men jeg glæder mig mest til at vise pigerne køkkenet.. Og nej, det er jo ikke fordi jeg har designet det mest fantastiske køkken i verden. Men det er lavet med hjertet:-) Der er slebet, poleret, malet, hamret, savet og skruet.. Jeg synes, det er fedt at ku gi dem et køkken, ingen har præcis magen til! De har endnu ikke set det, da jeg vil ha huset færdigmalet inden det kommer på plads..



 

5 kommentarer:

  1. Det er vel nok flot! Du må gerne komme og renovere hos os :-) Eller måske skulle du også til at bygge voksenkøkkener :-)

    SvarSlet
  2. De kan ikke andet end blive glade for det - det bliver så hyggeligt og sikken en masse fine detaljer - super flot arbejde - sidder lige i skabet. Tillykke med det.

    Klem
    Mille

    SvarSlet
  3. Åhr, hvor er I søde!
    @Karoline - Jeg tror ikke lige det er en branche for mig - den der køkkenbranche.. Faktisk fik jeg engang job som køkkensælger, men sagde op allerede inden jeg startede fordi drømmejobbet dukkede op i mellemtiden.. Og jeg fik jordens største skideballe af køkkenbiks-chef.. Måske jeg faktisk ubevidst valgte at lave køkken selv fordi det er blevet for skræmmende at gå ind i en køkkenbiks? Hmmm...
    @Mille - tusind tak:-) Faktisk er køkkenet lidt lissom mig.. Ser okay ud på afstand - så længe man ikke kommer tæt på og kigger efter i krogene:-)

    SvarSlet
  4. WUAW - sikke dog et fedt køkken!! Er helt vild med det og dine piger må elske det!! :)
    diary.dk

    SvarSlet