fredag den 10. juni 2011

Flade batterier

Lige i de her dage har jeg det faktisk lidt som en Duracell Bunny, der er kørt over af en lastbil.. Batterierne er sgu flade! Og den der oplader - jeg kan sgu ikke finde den!! Eller.. Det vil sige.. Nogle gange går det egentligt meget godt! 

Som i går, hvor dagen blev brugt til brunch i tosomhed med Mr. Nice Guy og powershopping! Weeee.. Det er ALT for længe siden vi har haft muligheden for bare at have nogle timer for os selv og ha tid til at se hinanden i øjnene!
Og nye tøjindkøb gav lige det der kick, der skulle til for at få ryddet op (og ud!!!) i tøjskabet! Så nu ligger alt på snorlige rækker, sirligt foldet og opdelt.. I hvert fald indtil videre! Hvorfor, hvorfor, hvorfor er det lige at tøjet ender op i 5 stakke i løbet af ingen tid? Og man overhovedet ikke kan se hvad man har.. Men det skal være slut! Det har jeg lovet mig selv! Fra nu af er der nye boller på suppen! Orden i skabene! Jeps! Aldrig mere rod!

Og babyøglens kommode er langt om længe blevet færdig!! Det projekt har også kun taget 3 måneder!! Fordi jeg tapetserede skuffefronterne og så bare ikke kom videre.. Men nu er der lagt tapet på toppen og der er givet lak! Ufatteligt som en 10 år gammel Ikea kommode fik nyt liv.. Det gør mig altså glad i låget, at der er sat flueben ved et projekt selvom det kniber med energien:-)

At der så allerede i næste uge skal ske noget på de to øvrige børneværelser er så en anden sag.. Men mon ikke en god lang weekend kan hive lidt ekstra hjem på energikontoen?

Heldigvis kunne man jo liiige snige sig til en morfar inden indkøbstur og afhentning af øglerne.. Og så er der noget med nogle pandekager og is og Disney Sjov, som man var så letsindig at love tøserne! Der er lagt op til en herlig weekend!

1 kommentar:

  1. Flot kommode! Og hvis du finder en oplader vil jeg gerne låne den..

    SvarSlet