fredag den 24. juni 2011

Om udholdenhed

Som nogen måske ville driste sig til at kalde stædighed.. Men det har intet med det at gøre! Næh, udholdenhed - det er når man lige kaster en bemærkning om nogle lamper, man rigtig godt ku tænke sig - for derefter ikke at nævne et ord om dem i rigtig lang tid.. Så lige snige en enkelt bemærkning ind om at det er nogle lækre lamper - og så holde kæft igen i en 3 måneders tid.. 
Og så var det, at Mr. Nice Guy forleden aften nævnte at de der lamper, jeg engang havde nævnt ville være megacool i vores køkken! På trods af at han ved ovenstående to lejligheder blankt afviste dem! 

Om det så var mit psykologiske spil der gjorde udslaget - eller om manden bare er ved at være træt af ikke at kunne se, hvad han spiser (hvilket faktisk godt kan ha sine fordele, når frikadellerne er brændt på!) er ikke til at vide. I hvert fald har vi det seneste års tid levet med 5 køkkenlamper, der en efter en er stået af - de sidste to kan krepere any given day.. Og iøvrigt er de så støvede at der knapt kommer lys ud af dem! Fiks ide - sådan at designe kegleformede lamper, der ikke kan tages af når de skal gøres rent.. Hvad fanden ham Castiglioni har tænkt på fatter jeg minus af!!! Don't bring this home!!



Til gengæld ved jeg bare at de her vil spille max!!



Og at jeg så har fundet dem med næsten 20% rabat her er jo bare yderligere et godt argument for at da er dem, vi ska ha!

"Sommerferie til Malaga eller nye lamper til køkkenet?" Ringer du til elektrikeren eller skal jeg?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar