lørdag den 4. juni 2011

Scary stuff


Den her basse står på mit spisebord! Den er ikke pakket ud endnu - og jeg har end ikke kigget ned i kassen..

For jeg ved sgu ikke helt om jeg er klar.. Til det der med at ha en symaskine! For betyder det så at jeg skal til at lægge bukser op, som er for lange? Og at jeg faktisk er nødt til at gennemføre projektet med at lave mørklægningsgardiner til to af børneværelserne? Og betyder det at ha en symaskine ikke noget med at man er sån lidt hausfrau-agtig, kreativ og praktisk anlagt????

Det er vist den slags beslutninger, man lige bør sove på.. Eller ta en øl? (Og må man egentlig det, når man er på en god cocktail af penicillin og panodil??? Argh, skide nu være med det - det skal prøves.. Jeg sover garanteret godt bagefter!)
 

3 kommentarer:

  1. Sådan Dorthe. Jeg er sikker på at du nok skal klare det. Lige om lidt synger I så smukt sammen :-)

    SvarSlet
  2. Ville ønske jeg ku' mestre sådan en maskine. Men det ser ud til at du har fundet både start og slutknappen OG har fikset mørklægningsgardiner (flot).

    SvarSlet
  3. Anette - jeg har tænkt præcis lissådan!! Men man skal jo udfordre sig selv:-) Og indtil videre har jeg fundet ud af sy zig-zag og lige ud - så længe det bare er et stykke lige stof uden sving og sån.. Be mig om at sy et par ballonbukser og jeg kaster op - lige midt på gulvet!

    SvarSlet