mandag den 20. juni 2011

Om at være politisk fange

Nåmen, jeg er altså ikke til politiske spil! Og foretrækker et spil ludo fremfor nøje udtænkte planer om krigsførelse..
Men så var det altså, at jeg kunne føje politisk fange til cv'et! Jeps - mig!


For en rum tid siden skrev jeg noget om sommerfugle og jobskifte - og i mellemtiden har jeg ventet og ventet.. Først tålmodigt, siden lettere utålmodigt og senest - med 2 1/2 uges barsel tilbage - fuldstændig blottet for alt der overhovedet minder om tålmodighed!!

Så nu til morgen ringede jeg lige for at høre om nogen huskede at jeg ventede i den anden ende.. For selvom man jo er på barsel kunne det jo godt være, at man gerne ville vide hvor man skulle møde ind, når nu det blir hverdag igen:-)
Og så fik jeg opkaldet et par timer senere - om at jeg får det som jeg gerne vil.. Eller noget.. For jeg må gerne skifte job når nu det er det, jeg gerne vil - det vil min chef ikke stille sig i vejen for.. Sådan da.. For inden jeg sådan helt reelt får lov, skal de lige sikre sig, at de kan ansætte en anden i stedet for mig.. Så nu blir jeg så holdt som gidsel! Løsesummen - det er så at The Big Guy aka direktøren vil se bort fra ansættelsesstoppet og give lov at ansætte en ny.. 

Og pludselig ville jeg ønske, at jeg bare havde fået at vide, at de endnu ikke var nået til enighed! For jeg gider ikke være politisk fange! Sgu!

Altså, jeg kan da godt forstå, at de ikke gider "frigive" mig uden at få lov at ansætte en ny! Og jeg kan da godt forstå, at de synes, det stinker, at jeg synes, græsset er grønnere et andet sted. Men nej, jeg gider ikke at være taget til fange i midten af krydsilden (eller i hvert fald vide noget om det!)

Overvejer at ringe til Amnesty International og høre om de kan gøre noget for mig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar