lørdag den 4. juni 2011

Hvad er din slikalder?

Ærligt, min slikalder ligger lige omkring de der 5-6-7 år... Det kan godt være at mørk chokolade er sundest, men så vil jeg faktisk hellere lade være!

Kinder-chokolade er altså favoritten! Siden jeg reelt var 5 er jeg dog avanceret - fra æggene med overraskelser til stængerne.. Faktisk har det ikke noget med overraskelsen at gøre - men der er mere chokolade i en stang, så jeg hurtigere kan køre det ned:-)

Men hvis nu man sku ha andet end chokolade, så er jeg altså heller ikke vokset fra de her!

2 kommentarer:

  1. Haha... Du er ikke alene ; ) Kh fra Jo

    SvarSlet
  2. Det er fanme rart at vide:-) For nogle gange (ofte??) føles det faktisk som om jeg spiser slik i smug - tænk om nogen så at jeg ikke er til 86% chokolade men faktisk til børneslik:-)

    SvarSlet