fredag den 10. juni 2011

Oplader fundet!!!

Lidt tidligere i dag skrev jeg at jeg var flad (in so many ways faktisk.. Flad som i ingen penge.. Flad over brystet.. Nå men, det tar vi bare en anden gang:-))
Men altså det her med at være flad på batterier.. Jeg har sgu fundet the cure!!

Saftevand og pandekager med is!

Og det virker! Garanteret! 

For siden jeg hentede de tre øgler klokken 14 i eftermiddag har de simpelthen været de mest eksemplariske børn ever! Ingen indbyrdes skænderier, ingen brok over aftensmaden, ingen panik over hvem der skulle sidde hvor i bilen på vej hjem.. Nada! Kun velopdragne, glade og søde børn! Som endda har sagt tak og be om på alle de rigtige tidspunkter.. Og altsammen - er jeg sikker på - fordi der vankede pandekager med is og saftevand til dessert i aften!
Bagefter var de velvilligt i badekarret, sad pænt til Disney Sjov og bad ovenikøbet selv om at komme i seng!!!

Og hvis noget tæller og gir pluspoint på energikontoen, så er det den slags søde og veldresserede unger!

Thank God for pandekager og saftevand!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar