tirsdag den 7. juni 2011

Hverdagen..

kom lidt for hurtigt.. Med tanke på at vi jo burde sidde med fødderne i poolen, en is i hånden og nyde den tyrkiske sol i ryggen! 

Men bortset fra mit skrantende helbred, så nyder vi jo sommeren herhjemme.. Pigerne er tyvstartet i børnehave og dagpleje igen, så jeg kan finde lidt ro og hvile til at blive frisk! 

Jeg har endelig forliget mig med at være blevet gammel nok til at have egen symaskine:-) Der er syet mørklægningsgardiner til de to yngstes værelser, så de kan sove bare lidt længere end til klokken 5:30.. Jeg er faktisk lidt stolt af at ku gøre det selv!

Og så røg der lige en soft ice til en 5'er ned, da vi var forbi Ikea og Ilva i dag! Der er bestilt nye senge til de to store øgler - og jeg har allerede sommerfugle i maven over at kunne præsentere dem for hver deres halvhøje seng selvom det først blir i løbet af næste uge! Isabella på 4 1/2 har ønsket sig sådan en seng i tæt på et år, så nu skal det være!! Jeg har allerede planlagt at bruge en dag i næste uge på at samle senge, flytte rundt og dekorere lidt så de kan komme hjem fra børnehave til big surprise! Mon ikke der følger et par fotos af to glade piger?

Og et par stemningsbilleder fra en varm dag i haven!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar