tirsdag den 14. juni 2011

Vær god ved dig selv - og få andre til at være det også!

Det var de kloge ord fra doktoren til morgen! 

Altså, kan de der læger andet end sådan nogle dødssyge floskler og at snakke om virus, der skal gå over af sig selv og "Gå hjem og læg dig"?

Men okay - den gode doktor har jo faktisk fat i noget der.. For der er måske noget med at man ikke er så god til lige at smide sig, huske at spise frokost (selvom jeg nu alligevel hårdnakket vil påstå at 2 kopper cafe latte burde kunne tælle som frokost...) og til at skrue ned for tempoet. Men han har garanteret heller ikke lige et legehus-projekt, 3 livlige unger og nullermænd i krogene!

Men jeg skal jo altså lige ha det energidepot der fyldt op igen! Så hvis jeg ikke kan få tiltusket mig en uge på 5-stjernet (børnefrit) hotel i syden med kulørte drinks, solhat og daglige massager, så må jeg jo kaste malerpenslen tilbage i bøtten.. Og det er præcis det, jeg har tænkt mig! I hvert fald på halv tid.. For man må jo starte et sted, når man er af den slags, der ikke er så god til at slappe af. Så fra nu af står den på projekter, rengøring, indkøb, vasketøj osv. - men kun indtil 12:30! Dernæst en halv times frokost - og ikke blot af den flydende koffeinholdige slags - og så er der indført Siesta!!

Og ku vi så ikke lige få skruet lidt op for varmen og solen derude? Så jeg i det mindste kunne lade som om den morfar-lur der foregår ved pølen på det 5-stjernede hotel.. Anyone? Please?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar