søndag den 12. juni 2011

Om lidt blir alting godt..

for nu er det faktisk ved at være ramme alvor.. Anker har været forsinket, så lidt mere forsinket og temmelig sent på den! Men i den kommende uge skulle den være god nok!
Den her kommer hjem! (Hvis altså Mr Nice Guy lige får standert det der med noget kørsel, en trailer og noget... Men det gør han jo! Ikke, skat?) 

Og jeg er gået helt i selvsving! For jo jo, vi har købt malingen.. Men jeg mangler at finde den flagstang der... Og få malet møbler.. Og få lavet det der legekøkken, som jeg bare vil lave selv... Og sy gardiner... Og plante blomster...

Hold nu kæft - det er næsten lisså stressende som at flytte i nyt hus! Og jeg er faktisk ret glad for at jeg endnu ikke har fået udsendt invitationerne til det der Housewarming party - for så har vi vel lidt tid at løbe på...

Og hvis du nu er helt vildt sej til det med at sy gardiner eller plante blomster, så kigger du bare forbi! Der kvitteres gerne med håndbajere!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar