fredag den 24. juni 2011

Der er styr på sagerne

Forleden fik jeg en tegning stukket i hånden af Isabella på 4 år.. Ikke at det er en sjældenhed.. Der kommer dagligt adskillige tegninger - nogle gange pakket pænt ind i gavepapir og med bånd om, nogle gange krøllet sammen eller foldet ualmindeligt mange gange.. 
Men den her tegning skilte sig alligevel ud! For den seneste tid er der blevet tegnet træer, sole og ikke mindst blomster - men her var noget alligevel anderledes.. Måske vi faktisk er ude i noget med blomsterne og bierne?

Tjek lige her - og zoom ind på manden lige midt i billedet.. Muligvis skal du kigge temmelig godt efter..
Men manden altså! Jeg var ganske nødt til at spørge pigebarnet, hvad det lige var, han lavede på billedet der.. Hvortil jeg fik det ganske simple svar "Jamen, han tisser jo, mor!". Og det er jo lige præcis det, han gør!


Og det er så det, 4-årig pige gør lige i øjeblikket... Øver sig på at tegne tissemænd...

2 kommentarer:

  1. Da jeg var omkring 4 år tegnede jeg tissemænd over det hele. Og de lignede ret godt. Et år var alle tegninger og al julepynten overtegnet med dem. Min mor måtte også male da vi flyttede, da jeg havde tegnet tissemænd på væggen på mit værelse.
    I dag skriver jeg mere om tissemænd end jeg tegner dem. Men det sker indimellem.
    http://www.sneglcille.dk/2011/06/distortion-tis.html

    SvarSlet
  2. Fantastisk! Utroligt, det ikke skabte ny trend egentligt.. Julepynt - nu med tissemænd:-)

    SvarSlet