torsdag den 16. juni 2011

Design À la Camara

Det her er altså lige til at blive inspireret af!

Skønne ideer, indretningstips til inde og ude og  lækre opskrifter.. Ikke at jeg egentlig lige går og mangler flere projekter, men det er jo altid dejligt at have nogle ideer i baghånden, hvis der pludselig skulle blive for meget tid.. Overvejer faktisk at bruge en af de mange EU-paller, vi har stående til at lave et sofabord!

Billede lånt her - hvor du også finder opskriften!


Og så skal den grønne smoothie altså afprøves! Fristet?






 


Og lige nu kan du være med i Give Away'en om en Happy Human - og hvem vil ikke gerne ha sån en derhjemme? Hvis du vil være med, så finder du konkurrencen her:-)




 

2 kommentarer:

  1. Så herligt - og tusind tak for de søde ord.
    Held og lykke i konkurrencen.

    Klem
    Mille

    SvarSlet
  2. Hejsa

    Kom lige forbi din blog, da jeg også er med i konkurrencen om en Happy Human:-)

    Lækker blog, og du berører nogle spændende emner. Jeg melder mig som læser og kigger ind igen:-)

    Solskins Hilsen
    Tinitten

    Kig forbi min Give Away hvis du har lyst:-)
    http://tinittens-tumlerier.blogspot.com/

    SvarSlet