fredag den 4. marts 2011

Et vemodigt farvel

Jeg har netop taget afsked med en nær ven - og det var temmelig vemodigt! Det var en af de få, jeg virkelig havde knyttet følelsesmæssige bånd til - og det har været svært at skulle give slip!
Hun hed Bertha, var en lækker brun og blød sag med pink detaljer.. 
 Bertha vandt jeg i en konkurrence i den skønne webshop Mille Dille men det var nu egentligt ikke derfor hun betød så meget.. Alba*babY er et af mine absolutte favoritmærker, når det gælder børnetøj - og minder mig om barndom, duften af græs og noget, jeg selv kunne ha haft på da jeg var barn! Uhmmm!
Men Bertha blev for små til Victoria - og da der ikke er planer om flere børn i flokken, må det blive farvel! Så afsted til en sød køber fra Trendsales, som helligt måtte love mig at passe godt på hende inden jeg gik med til handlen:-)
Så lige nu drømmer jeg om en erstatning.. Og velvidende at intet kan erstatte lige præcis Bertha i str. 68/74 går overvejelserne på disse lilla overalls... 


Kender du ikke alba*babY - de er altså værd at stifte bekendtskab med! Men vær varsom - de er vanedannende!! Polkaprikken har 25% rabat på deres alba*babY produkter så måske du skulle kigge forbi! 
Og jeg skal vist lige ha tjekket Victoria's sparebøsse - der kan vist blive til lige i omegnen af de 300..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar