mandag den 21. marts 2011

For 128 kr. tapet, tak

Jeg har gjort et kup! Og jeg glæder mig helt vildt til at posten kommer med det og til at komme i gang med nogle kreative projekter med tapet!!

Jeg har nemlig købt en meter af det her:

Og en meter af det her

Og det her




Og så en meter af syv andre lækre tapeter!

Jeps - til kun 128 kroner! Og jeg er da topglad!


Men hvordan Måleributiken får det til at hænge sammen økonomisk - det forstår jeg da slet ikke! Hvorfor sælge en tapetprøve på 1 meter til 20 svenske kroner - mens en rulle med 10 meter koster 799 svenske kroner? Det lyder da pænt meget som en underskudsforretning... Og så er de første to prøver iøvrigt gratis! OG de sender fragtfrit.... Dog max. 10 tapetprøver på en ordre - og det er vel fair nok:-)

Jeg tror da nok, de skal regne med at jeg kommer tilbage en anden gang!

3 kommentarer:

  1. Flot - kan du selv smække tapet op?

    SvarSlet
  2. Hold da op. Det lyder som en butik der straks skal besøges!!!! Jeg kan se du har valgt en masse PIP tapet. Det har jeg virkelig været glad for længe, men nu trænger jeg til nye tapeter på tingene.

    SvarSlet
  3. De her prøver blir vist bare til lidt småprojekter - kasser på ungernes værelser, lidt møbler og i den stil.. Og det er jo heldigvis nemt nok:-)

    Men har faktisk tænkt mig at kaste mig udi et sådan helt rigtig tapetprojekt inden alt for længe - da vi har en baggang, der HIGER efter stribet tapet og en makeover for alvor.. Så der skal prøven vist stå! Så om en god måneds tid ved jeg om jeg kan! Men med god tid og de rigtige materialer, så tror jeg da på, at det kan kringles:-)

    Og i mellemtiden kan jeg jo så bruge lidt tid på at finde andre lækre tapeter..

    SvarSlet