fredag den 25. marts 2011

Om mirakler på glas

Glasset her har jeg stående i mit køleskab!!! Og det er faktisk meningen, at det skal være grønt! Og det blir grønnere endnu!
Men indholdet kan gøre mirakler! Har jeg hørt! Og det har jeg valgt at tro på!
Altså, hvidløg - det ved vi jo allesammen er sundt! Men snapsen? Det ved jeg sgu ikke helt!
Og når det ovenikøbet har stået i 20 dage og er helt grønt??

Jeg må faktisk tilstå, at jeg er glad nok for at det ikke er mig, der skal indtage det...Men hvis nu det faktisk kan skræmme både vampyrer og kræften væk, så er det vel egentlig godt nok?

Så det er gaven til min kræftsyge veninde, som fylder 40 i dag: Mirakel på glas!

Der har dog også sneget sig et par sjovere gaver med - men fan'me, det her har bare at virke!!

1 kommentar:

  1. Super gave, for der findes helt sikkert mirakler. Og hun Synes sikkert også det er dejligt at du vil være med til at drive den væk. Jeg håber I får en dejlig dag.
    Kh Vibeke

    SvarSlet