tirsdag den 8. marts 2011

Forår!!

Den her slags blå himmel har vi ventet længe på!
Ahhhhh, har I hørt fuglene? Jeg er blevet sån helt forårs-høj efter en gåtur med barnevognen - solen i ryggen, syngende fugle og fik også lige spottet et egern.. Men hvorfor er det egentligt lige, at forår kalder på rengøring? I hvert fald drønede jeg hjem og fandt støvsugeren frem - så nu er det meste af huset fri for nullermænd og spindelvæv:-)


Forår gør altså glad i låget! Og det gør den her give-away også! Jeg er tosset med tapeter - og specielt af den slags, som Nadia udlodder! Mette-Helena er klart min yndlings tapet-pusher og Nadia har god smag i tapeter, så jeg krydser fingre!!! Der findes næsten intet bedre end forår på terrassen med maling, tapet og kreative projekter - med solen i ryggen og en cafe latte.. I like!

3 kommentarer:

  1. Årh, stakkels kræ! Altså musen. Hvis stadig der er liv i skidtet, så tag og smid den i en spand med vand, så den kan få fred og "komme over på den anden side". Det hverken knaser eller er ulækkert og desuden siger man jo at druknedøden er den mest humane måde at dø på :o)

    SvarSlet
  2. Nej nu fatter jeg ingenting! Jeg svarede på et indlæg om en halvdød mus i en fælde under køkkenvasken. Ved virkelig ikke hvordan det er havnet under noget med forår og tapeter...!!?

    SvarSlet
  3. Overvejede selv den med spanden med vand, men manden kom hjem og bevæbnet med en skovl og en pose skulle han tage sig godt af den stakkels mus, som åbenbart kun fik halen i klemme i fælden!

    Men musen har det vist fint - den sneg sig til at stikke af inden den blev ramt af skovlen, så jeg håber den sætter pris på - og lever livet til fulde.. Og for eftertiden holder sig fra mit køkkenskab:-) I hvert fald burde den jo være advaret!

    SvarSlet