torsdag den 3. marts 2011

Formiddagen, der blev væk..

Jeg havde store planer for formiddagen!!! 

Me-time!

En kop latte, den nyeste udgave af Bo Bedre, tid til at få læst op på et par blogs, lidt hurtig fodpleje og måske finde et sæt øjenbryn (og TAK til Anette for at minde mig om at lange gardiner faktisk ikke skjuler det faktum at mine øjenbryn er blevet usynlige!)
Men væk var den! Og hvis ikke jeg tar helt fejl gemmer den sig samme sted som uafbrudt nattesøvn, dates med manden og min talje.. Jeps - formiddagen blev i stedet viet til mine børn.. To-årige Olivia er topfrisk, men i dag med blivende 11-tal på overlæben - så formiddagen gik med at tørre snot, lege med Lego, smøre leverpostejsmadder, blive talt et øre af og en enkelt kogevask! Kvalitetstid, der vil noget! Ud over ærgrelsen over at miste en forkælelsesstund af mig selv, har formiddagen dog budt på stor glæde - husets to yngste beboere - førnævnte Olivia og hendes 6 måneder gamle lillesøster Victoria har bond'et - sådan rigtigt! Og grinet højlydt, flettet fingre og leget titte-bøh!
Så nu, hvor et barn er lagt til middagslur og det andet leger hyggeligt på tæppet. blir det til resten af (den lunkne) latte og pc-tid.. Bo Bedre må ligge til bedre tider ligesom omverdenen må vente en dag eller to mere på at få mine øjenbryn at se:-)


Så kan jeg også lige bruge en stund på at skrive en venlig hilsen til Post Danmark og Ilva! Jeg er sur - sådan rigtig godt gammeldags sur! Vi har  købt denne her standerlampe til pigernes legeværelse - pink og super cute! Og billig - eller i hvert fald på tilbud til 565 inkl. forsendelse.. Men lige nu synes jeg faktisk hverken den er cute eller billig!! For jeg har netop modtaget lampe nummer to - og den ser sådan ud:
Præcis magen til den første, jeg modtog i sidste uge - og som nu ligger som reklamationssag hos Post Danmark..  
Et styk totalskadet skærm - for uanset at lampen måske nok er lidt funky i farven, så er det vist ikke HELT meningen at skærmen skal sidde på skrå.. 
Så nu får Post Danmark lige endnu en ørefigen fra mig for at kaste rundt med min pakke, som ellers tydeligt er markeret med "forsigtig"-mærkater.. Og nej, jeg har svært ved at tro på, den er blevet behandlet forsigtigt når der er buler i kassen!
Men Ilva får altså lige en hilsen ved samme lejlighed! Jo jo, lampen er da sendt som "forsigtig", men en lampeskærm i en blød kasse er måske heller ikke liiige ugens bedste indpakning.


Og imens kan jeg så overveje om jeg selv tror på at 3. gang er lykkens gang, om jeg selv skal køre til Århus (undskyld - Aarhus) og hente lampen eller om projektet bare ligesom er dødsdømt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar