fredag den 4. marts 2011

Stilhed

Så blev der ro! Fik sendt to gange Kitty ud af døren til morgen - superglade iført røde kjoler, kitty-ører og delvist med knurhår! Og som iøvrigt slet ikke gad at få taget billeder!!
Og som om Isabella overhovedet gad at få tegnet sorte knurhår på kinderne - næh nej, man må ikke tegne i hovedet, sagde det fornuftige pigebarn! Og det har hun jo egentligt ret i - selvom fastelavn jo er en go nok undskyldning til at gøre noget af det, man normalt ikke må! Men nej!! blev der sagt!

Til gengæld fik jeg farvet et par øjenbryn frem igen - på mig selv altså:-) Og har en ubændig trang til at tapetsere!! Men det blir ikke lige i dag.. Men drømme kan man jo altid!
Vi har den her superkedelige baggang - lillebitte, men til gengæld med meget højt til loftet! Og jeg drømme om at beklæde den med det lækreste stribede tapet og sætte disse Foto-lamper op..

Det må blive første projekt når vi rammer maj og lillepigen starter i dagpleje! Tænk engang, at det faktisk blir tid til at sende tre unger afsted om morgenen - med hele dage til kreative projekter, kaffe, vasketøj og stilhed! Det synes temmelig uvirkeligt endnu.. Jeg glæder mig! Både til stilheden, men næsten endnu mere til hjemkomst! Tre glade børn, der tramper ind i huset med beskidte støvler og våde kys:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar