torsdag den 24. marts 2011

Om effektive dage

De der dage, hvor tingene bare kører derudaf - dem elsker jeg! 

Så sidder man lige og nyder dagens 4. kop kaffe klokken ni - risengrøden er sat over (jeps, ungerne har tryglet om risengrød i 3 uger - så nu hvor Mr. Nice Guy er sendt til Sverige, så skulle det være..) og aftensmaden til vi voksne er smidt på køl - klar til at komme i ovnen klokken 20.. Og så er der tilmed støvsuget, vasket køkkengulv, sat en vask over og jeg er gået i gang med et lille kreativt bøjleprojekt! 
Bøjlerne skal lige ha en gang maling - og mens de tørrer, kan jeg give kommoden en tur med penslen..
Det er sgu da en dag, der spiller! Og der er dermed taget revanche for dagen i går, hvor jeg ikke lavede en kæft..



Og så er der netop kommet en rulle tapetprøver ind ad døren! Desværre var et par stykker af dem i mellemtiden udsolgt, men mon ikke jeg klarer den en rum tid alligevel:-)

1 kommentar:

  1. Thumbs up for de der effektive dage! Produktivitet goer glad :)

    SvarSlet