tirsdag den 8. marts 2011

FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRKKKK!!!!!

Sådan cirka sådan lød det i mit køkken for et øjeblik siden! Og det med udråbstegn!

Sagen er den, at der er gået en mus i fælden under køkkenvasken! Og jo, det gør der jo så med jævne mellemrum da vi bor i et gammelt utæt hus på landet.. Og jeg kan leve med det - jeg er ikke stolt af det - ikke glad for det - men jeg kan leve med det..
Nu skulle jeg jo så lige prøve at være lidt rockersej i dag - og selv smide kræet ud i skraldespanden. Så på med gummihandsker og gummirøjser - men den er sgu da ikke død!!! Da jeg tog ved fælden kiggede den lige på mig! Deraf lyden!
Så tilbage med fælden, skabet blev knaldet i og nu sidder jeg så her.. Og venter på Mr. Nice Guy!

Vi tar den lige en gang til - sådan lige for at prøve at få oplevelsen helt ud af kroppen! FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRKKKK!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar