onsdag den 9. marts 2011

Forår i min stue





Det har været en af de dage, jeg helst havde været foruden! Babyøgle med astmatisk bronkitis, feber og opkast, regn i stride strømme og blæsten der har sust ude foran vinduet! Eneste trøst har været E!-channel, cafe latte og de modige smil, der trods alt kom ud af det lille skravl! Men så blev alting lige en tand lysere - det klarede op og på tur med barnevognen skimtede jeg fine forårsbebudere i et hjørne!

Og nu sover babyøglen sødt i sin vogn, mens der er kommet lidt forår i min stue:-) Om lidt kommer de to store hjem med kys og kram, så der er dømt liv og glade dage for resten af den grå onsdag!


I morgen får jeg et lille shot af fame, når denne uges Femina rammer hylderne.. Ny Kvinde, uge 10 - det er da vist en, jeg kender - selvom jeg faktisk har svært ved at genkende mig selv på billederne! Rigtig god oplevelse - men jeg synes faktisk det er lidt grænseoverskridende nu, hvor det er lige ved at være helt officielt..



3 kommentarer:

  1. EEEJ, hvad - er du kommet i bladene? Og er det det billede, der pynter så fint under 'om mig' lige pludselig? Med sådan en prøv-at-se-mig-jeg-er-henslængt-lækker-og-tjekket-med-kant-vil-du-købe-noget-seriøst-og-fagligt-af-mig kvinde? For så vil jeg gerne have tre børn!!
    God bedring med den tapre miniøgle.

    SvarSlet
  2. Jeps - jeg skulle vist være i.. Og jeg er nærmest totalt revnefærdig af nysgerrighed! Var på tanken i aftes - men fanme om de ville sælge mig et eksemplar selvom klokken var næsten lukketid og jeg nok skulle lade være at sige det til nogen.. Så nu sidder jeg her - og venter på at babyøglen vågner op hvilket sikkert først blir henad middag inden jeg kan komme afsted og købe det..

    Og hvor er du skøn, Lea - "henslængt-lækker-og-tjekket"... I love you!!!!!

    SvarSlet